Materials relatius a la jornada "Administració electrònica per als ens locals: aspectes jurídics, casos rellevants i estalvi econòmic"
Material sortint de la sessió realitzada en el Consell Comarcal del Baix Llobregat el 7 de febrer del 2012, destinat als municipis de la comarca.
Programa:
09:15 – Rebuda dels participants.
09:30 – Benvinguda per part de la vicepresidenta del Consell Comarcal. Sra. Lourdes Borrell.
09:35 – Introducció de la jornada i aspectes jurídics bàsics entorn a l’administració electrònica.
09:50 – Signatura electrònica: usos i eines de signatura.
10:05 – Trameses i acords entre el Consell i els municipis.
10:35 – Pausa.
11:00 – Plataforma Servei de Contractació Pública: Perfil del contractant.
11:15 – Notificacions electròniques (amb e-NOTUM).
11:35 – Seu electrònica (amb Seu-e) i tauler electrònic (amb e-TAULER).
12:05 – Tancament de la sessió.
Adjunt | Mida |
---|---|
Presentación_singatura.ppt | 7.15 MB |
trameses_i_acords_municipis.ppt | 3.37 MB |
contractacio_publica_perfil_contractant.ppt | 800 KB |
notificacio_electronica_enotum.ppt | 2.51 MB |
seu_electronica_seu_e.ppt | 713.5 KB |
tauler_electronic_etauler.ppt | 432 KB |
serveis_administracio_electronica.ppt | 12.48 MB |
- Inicieu sessió per enviar comentaris