Materials relatius a la jornada "Administració electrònica per als ens locals: aspectes jurídics, casos rellevants i estalvi econòmic"

Versió per a imprimirEnvia a un amicVersió en PDF

Material sortint de la sessió realitzada en el Consell Comarcal del Baix Llobregat el 7 de febrer del 2012, destinat als municipis de la comarca.

Programa:

09:15 – Rebuda dels participants.

09:30 – Benvinguda per part de la vicepresidenta del Consell Comarcal. Sra. Lourdes Borrell.

09:35 – Introducció de la jornada i aspectes jurídics bàsics entorn a l’administració electrònica.

09:50 – Signatura electrònica: usos i eines de signatura.

10:05 – Trameses i acords entre el Consell i els municipis.

10:35 – Pausa.

11:00 – Plataforma Servei de Contractació Pública: Perfil del contractant.

11:15 – Notificacions electròniques (amb e-NOTUM).

11:35 – Seu electrònica (amb Seu-e) i tauler electrònic (amb e-TAULER).

12:05 – Tancament de la sessió.

AdjuntMida
Presentación_singatura.ppt7.15 MB
trameses_i_acords_municipis.ppt3.37 MB
contractacio_publica_perfil_contractant.ppt800 KB
notificacio_electronica_enotum.ppt2.51 MB
seu_electronica_seu_e.ppt713.5 KB
tauler_electronic_etauler.ppt432 KB
serveis_administracio_electronica.ppt12.48 MB