Què fem?

Versió per a imprimirEnvia a un amicVersió en PDF

1. Servei d’assessorament en administració electrònica

Oferim assessorament i suport en el procés d’implantació dels serveis d’administració electrònica i de seguretat del Consorci AOC, CATCERT – Agència Catalana de Certificació i CESICAT, als ajuntaments menors de 5.000 habitants.

El catàleg dels serveis és pot consultar en l’apartat de Serveis del web del Consorci AOC. Els principals serveis són:

1. eTRAM: Mòdul de gestió municipal de sol•licituds i tràmits per Internet
2. Via Oberta: Compartició de dades entre administracions.
3. EACAT: Tramitació inter-administrativa entre les administracions públiques catalanes
4. PSCP: Plataforma de Serveis de Contractació Pública (inclou perfil de contractant)
5. e.FACT: Factura electrònica
6. eNOTUM: Notificacions electròniques
7. ERES: Registre d’Entrada i Sortida
8. Cercador: Cercador de les administracions públiques
9. IDEC Local: Plataforma de gestió de cartografia digital per al món local (carrerers, etc.)
10. Entitat de Registre idCAT: Certificats digitals per als ciutadans.
11. Serveis de Seguretat CESICAT: Seguretat en la informació.
12. e-TAULER: Tauler d’anuncis i edictes.

2. Servei de formació i divulgació de l’administració electrònica

Realitzem tasques de promoció, divulgació i accés a la formació per als serveis d’administració electrònica i de seguretat del Consorci AOC, CATCERT – Agència Catalana de Certificació i CESICAT: