La Generalitat publica la relació actualitzada de dades i documents que estan en poder de l'Administració de la Generalitat i d'altres administracions i institucions públiques que es poden obtenir per mitjans electrònics, a l'efecte de fer efectiu el dret dels ciutadans i ciutadanes a no aportar-los a un procediment concret.
La Generalitat de Catalunya impulsa les accions necessàries per garantir el dret que tenen reconegut els ciutadans, les empreses i les institucions de no presentar documents que acreditin els requisits necessaris per gaudir d’un determinat servei, quan les dades ja estiguin en mans de la mateixa Administració de la Generalitat o d'una altra administració o institució pública.
Enllaços:
[1] http://www20.gencat.cat/portal/site/governacio/menuitem.5e4e6685216d05be8e629e30b0c0e1a0/?vgnextoid=ab4a440a17e2a110VgnVCM1000008d0c1e0aRCRD&;vgnextchannel=ab4a440a17e2a110VgnVCM1000008d0c1e0aRCRD&;vgnextfmt=default
[2] http://www.vcriteriasesor.cat/ACTUALITAT/ADMINISTRACIO-ELECTRONICA/Cataleg-de-dades-i-documents-electronics-de-la-Generalitat